Zprávy o konci nejznámější finské společnosti jsou více než předčasné. Prodejem výroby mobilních telefonů Microsoftu se sice Nokia stáhla z populárního trhu, především se ale zbavila největší zátěže a vrátila se k zisku. Budoucnost stále vidí v duchu slavného firemního sloganu "connecting people". Jen se namísto samotných telefonů soustředí na méně viditelnou a pro veřejnost i média méně srozumitelnou výrobu zařízení pro telekomunikační sítě. Fakticky se tak přesunuje od zákazníků k "páteři internetu".

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se