Nejvyšší čas vložit peníze do akcií Michael Kors," radí investorům poradenská firma Motley Fool. Oděvní společnost newyorského návrháře Michaela Korse roste na všech frontách. V posledních třech letech akceleruje podobně razantně jako Bugatti Veyron - z nuly na stovku za 2,5 sekundy.

Kors ze své značky vybudoval to, čemu se v jeho rodné Americe říká "bridge brand" - lávku mezi šaty od Zary a birkinkou od Hermese, vlajkovou loď den ode dne populárnějšího affordable luxury, tedy dostupného luxusu. Přijatelné ceny v souhře se soudobým designem a kvalitním zpracováním povýšily značky typu Michael Kors, Kate Spade nebo Tory Burch na miláčky zákazníků, kteří se ani v nejistém ekonomickém prostředí nechtějí zříct přepychu. "Lidé jsou frustrovaní, potřebují si udělat radost, a tak jim právě značka, která je nezruinuje, přijde vhod," píše se ve zprávě experta na trh s luxusem The Shullman Research Center.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se