Většina Čechů jezdí nejraději na zahraniční dovolenou do Chorvatska nebo do zemí, které už znají. V oblibě mají také zájezdy na poslední chvíli (last minute). Letos jich ale může být méně a kvůli slabší koruně mohou být dražší. Kdo si vybírá zájezd, měl by vzít kromě ceny v úvahu i další faktory, především renomé cestovní kanceláře, s níž chce vyrazit do světa, a její pojištění proti úpadku.

Ověřit si, zda má cestovka toto pojištění, má smysl, i když s ní jezdíte do ciziny pravidelně. Letos sice ještě žádná nezkrachovala, v posledních letech ale ukončily činnost i kanceláře působící na trhu léta. Zda má cestovní kancelář pojištění proti úpadku, zjistíte v její provozovně, na jejím webu, přímo u pojišťoven, na serveru Asociace českých cestovních kanceláří a agentur či na stránkách ministerstva pro místní rozvoj.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se