Podle Václava Stárka, prezidenta Asociace hotelů a restaurací, je verdikt Nejvyššího soudu o tom, že zaměstnavatel může dát zaměstnanci v případě ztráty důvěry okamžitou výpověď bez ohledu na výši způsobené škody, namístě. Pomůže nejen majitelům restaurací nebo hotelů, ale i zákazníkům.

HN: Jak často se stává, že by si zaměstnanci odnášeli z práce domů něco, co jim nepatří?

V pohostinství je to jeden z častých problémů, a to dlouhodobých. A nejde jen o pokrmy. Nedávno se řešilo třeba to, jestli personál nedává hostům podměrečné pivo. To totiž vůbec není zájem provozovatele té restaurace nebo hostince, ale je to zájem čistě zaměstnanců, kteří si tím docela slušně přivydělávají. Dávají zákazníkům méně, pak se to ušetřené snaží prodat. A logicky musí někde ubrat, někde ušetřit, takže dávají podmíry. Takže tím poškozují provozovatele, zaměstnavatele a samozřejmě zákazníka.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se