Mediální společnost Central European Media Enterprises (CME), která v České republice vlastní televizi Nova a další stanice, nadále doplácí na tvrdou obchodní politiku, kterou loni odradila značnou část inzerentů v Česku. Navzdory faktu, že Nova obchodní strategii na tuzemském trhu změnila a podařilo se jí nalákat zpět velkou část zadavatelů reklamy, její výsledky podle analytiků odráží její špatnou kondici.

"I navzdory změně obchodní strategie na tuzemském trhu a návratu inzerentů TV Nova jsou tržby na domácím trhu o 30 procent nižší ve srovnání s prvním čtvrtletím roku 2012 (tedy ještě před zavedením obchodní politiky, která odradila inzerenty, pozn. red.), což dále potvrzuje špatnou situaci TV Nova," říká analytik Patria Direct Tomáš Tomčány.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se