Mediální společnost Central European Media Enterprises (CME), která v České republice vlastní televizi Nova a další stanice, nadále doplácí na tvrdou obchodní politiku, kterou loni odradila značnou část inzerentů v Česku. Navzdory faktu, že Nova obchodní strategii na tuzemském trhu změnila a podařilo se jí nalákat zpět velkou část zadavatelů reklamy, její výsledky podle analytiků odráží její špatnou kondici.
"I navzdory změně obchodní strategie na tuzemském trhu a návratu inzerentů TV Nova jsou tržby na domácím trhu o 30 procent nižší ve srovnání s prvním čtvrtletím roku 2012 (tedy ještě před zavedením obchodní politiky, která odradila inzerenty, pozn. red.), což dále potvrzuje špatnou situaci TV Nova," říká analytik Patria Direct Tomáš Tomčány.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi