Přední český hráč na trhu s luxusním zbožím, společnost Luxury Brand Management, vstupuje do další éry. Pod vedením nové generální ředitelky Martiny Matouškové byla zahájena reorganizace společnosti s cílem zaměřit veškeré aktivity na ziskový segment prodeje luxusního zboží.

"Společně s majitelkou Michaelou Maláčovou jsme dospěli ke strategickému závěru, že je potřeba aktivity společnosti konsolidovat a zaměřit se na jeden konkrétní byznys - retail luxusních produktů. K tomuto cíli teď veškeré naše kroky směřují," říká v rozhovoru Matoušková, jež by portfolio společnosti ráda co nevidět rozšířila o levnější, dostupný luxus.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se