Před pár lety se portugalská obuvnická společnost J.Moreira ještě soustřeďovala na výrobu levných bot. A tvrdě na ni dopadla konkurence ještě levnějších asijských výrobků. Firma na to reagovala výrazným obratem - začala se více orientovat na drahou a kvalitnější obuv, modernizovat své vybavení a lépe motivovat zaměstnance. Nová strategie začala brzy nést ovoce.

Do podnikání firmy příliš nezasáhla ani hospodářská krize. Její roční tržby se během uplynulých čtyř let více než zdvojnásobily na 14 milionů dolarů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se