Nokia sice bude méně vidět než jako populární značka mobilů, finský výrobce ale rozhodně nekončí. Naopak, firma se prodejem Microsoftu zbavila zátěže v podobě dlouhodobě ztrátové a klesající divize výroby telefonů a je v lepší kondici než dříve. Možná také sama koupí některého z malých konkurentů.

Obchod za 5,6 miliardy eur dal Nokii nejen finanční zdroje, ale hlavně půl roku na rozmyšlenou. Včera představila tři hlavní body pro tři budoucí oblasti podnikání: nového generálního ředitele Rajiva Suriho, změněnou kapitálovou strukturu a strategii postavenou na rozvoji síťové divize, mapových služeb a výzkumu a vývoje.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se