Na začátku nového tisíciletí se vedení Marks & Spencer rozhodlo, že všechny své obchody ve Francii uzavře. Před třemi lety se ale řetězec do země vrátil a byl tak úspěšný, že o tehdejším ústupu dnes mluví jako o velké chybě. A Francie se má dokonce stát hlavním pilířem jeho plánované expanze do zahraničí.

Nové obchody ve světě mají firmě pomoci vynahradit klesající poptávku doma na britských ostrovech. Podle studie poradenské firmy Kantar Worldpanel se podíl Marks & Spencer na trhu v Británii zmenšuje nejrychleji ze všech deseti největších podniků prodávajících oblečení. Za šest měsíců do letošního února se zmenšil na 11,18 procenta, loni přitom měl 11,36 procenta trhu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se