Americká společnost Starbucks Corporation, výrobce kávy a současně provozovatel největší kavárenské sítě na světě, se rozhodla obohatit svoji nabídku o alkoholické nápoje. Zákazníci v USA si tak budou moci po čtvrté hodině odpolední objednat třeba pivo nebo víno. A k tomu vhodný snack.

Vedení věří, že rozšíření nabídky v kavárnách, které jsou v blízkosti velkých restaurací, kin a divadel, firmě pomůže urychlit tempo růstu tržeb. "V Evropě se s obdobným rozšířením nabídky momentálně nepočítá," cituje německý server weltonline.de nejmenovanou mluvčí Starbucksu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se