Nová strategie, kterou dnes představí České Radiokomunikace, má firmě vrátit unikátní tržní postavení, jež dříve měla jako jediný provozovatel televizního vysílání. Právě šíření digitálního signálu narazilo na limit počtu stanic. A tak další příjmy má ztrátové firmě přinést propojení televizí s internetem.

Šedesát procent tržeb radiokomunikací dnes představují služby televizím a rádiím. Zbytek se dělí rovným dílem mezi telekomunikační firmy a ICT služby v datových centrech s největší kapacitou v Česku. Nové vedení v čele s Michalem Čupou chce všechny oblasti propojit, především nabídkou jednotného řešení pro vysílání pořadů klasicky i po internetu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se