Mírný tříprocentní růst tržeb a naopak pokles provozního zisku ve stejné výši zaznamenal za minulý rok Deutsche Telekom. Dceřinému českému T-Mobilu se ale výsledky meziročně výrazně propadly. V další strategii se německý koncern chce právě na region střední a východní Evropy více zaměřit.

Důraz dává hlavně na internetové připojení a na něj navazující IT služby pro firmy. "Strategie je stát se technologickým leaderem díky propojení sítí, důsledně se zaměřit na firemní zákazníky a vybudovat ekosystém partnerů," popsala pro HN hlavní priority Claudia Nematová, členka představenstva odpovědná za technologie a evropské operace.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se