Už nejen Nike nebo Adidas, ale stále více výrobců sportovního oblečení se umí prosadit jako sponzoři nejlepších tenistů. Tomáše Berdycha obléká H&M, Novaka Djokoviče Uniqlo, Sloane Stephensovou Under Armour, Radka Štěpánka Alea. V letošních semifinálových dvouhrách na Australian Open se na tričkách tenistů objevilo pět různých značek. Víc jich bylo naposledy před osmi lety.

Dřívější bezkonkurenční jednička Nike totiž v posledních letech podepisuje nejlukrativnější smlouvy jen s absolutní elitou - například Nadalem, Federerem nebo Šarapovovou - a na další hráče se už nejlepší kontrakty nedostávají.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se