Velkoobchodní řetězec Makro spustil nový cenový program, který by měl být lépe ušitý potřebám malého a středního podnikání. Hlavní předností podle generálního ředitele Axela Hluchyho má být nabídka nejvýhodnější velkoobchodní ceny u nejprodávanějších položek v daném regionu.

Tři pilíře cenového programu

1. Nízká velkoobchodní cena

U nejprodávanějších položek nabízí MAKRO od 1. října 2013 nejvýhodnější velkoobchodní ceny v porovnání s konkurenčními velkoobchody v daném regionu. Ceny se kontrolují každé dva týdny.

2. Akční nabídky

Makro nabízí výrazné slevy akčního zboží u více než 2 000 položek každé dva týdny. "Půjde především o letákové nabídky šité na míru našim hlavním zákaznickým skupinám, kterými jsou nezávislí maloobchodníci a profesionální gastronomie, tzv. HoReCa,“ dodává manažer oddělení pro cenotvorbu MAKRO Cash & Carry Daniel Graf.

3. Vyšší čtvrtletní bonusy

Makro nabízí nově čtvrtletní obratové bonusy 3 % (při obratu přes 100 tisíc měsíčně) nebo 5 % (při obratu přes 250 tisíc měsíčně), a to zpětně. 

Ke změně cenové nabídky přistoupilo Makro na základě rozsáhlého průzkumu trhu a chování zákazníků. "Konkrétně můžeme zmínit, že jsme upravili skladbu tzv. nákupního košíku, aby obsahoval artikly, které jsou pro tuto zákaznickou skupinu rozhodující," vysvětluje Hluchy.

Zbývá vám ještě 40 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se