Alisa Weilersteinová na violoncello nehraje, ona violoncellem sama je. I takovým bonmotem se dá vyjádřit dojem z umění mladé americké sólistky, která hostovala na festivalu Dvořákova Praha. Dokáže posluchače uhranout rejstříkem výrazových možností a škálou detailů, jemností a samozřejmostí proměn, svou suverenitou a uvolněností, zásobou emocí i neslýchaným rozpětím dynamiky - stručně řečeno svou mimořádnou muzikálností a brilantním ovládáním nástroje.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se