Má asi čtyři druhy vizitek. Teď rozdává hlavně dvě z nich - Pilulku a Ticketon. Tak se jmenují dva projekty, kterým se teď naplno věnuje. "Na dva půlúvazky, což v praxi znamená dva třičtvrtěúvazky," říká pragmatický manažer Martin Kasa, který varuje, že láska k oboru může být na manažerské pozici kontraproduktivní. Kasu baví oba projekty - jak Pilulka, která umožňuje lékárnám prodávat své výrobky on-line a prezentovat se na společné internetové stránce, tak Ticketon, který nabízí elektronické vstupenky na kulturní akce. Ticketon má za sebou rok provozu, Pilulku spustil Kasa s kolegy letos v březnu. K tomu vytváří alianci lékáren, které se snaží byznysově a marketingově pomáhat. Dnes už jich má v databázi 160. Kasa také otevřeně přiznává, že už se nechce věnovat investování. "Víc mě baví zasahovat do běhu firem," říká.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se