Televize Nova prochází obtížným obdobím. Na počátku roku zvýšila inzerentům ceny za reklamní čas, na což řada z nich reagovala odchodem ke konkurenční televizi Prima. Podle šéfa Novy Jana Andruška se ale blýská na lepší časy - řada inzerentů se totiž v poslední době vrací. "V současné době máme nasmlouváno přes 70 procent ročního objemu očekávaných příjmů a v dalších jednáních pokračujeme i v tomto čtvrtletí," říká. Stanicím skupiny Nova navíc výrazně roste sledovanost. V cílové skupině 15-54 let dosáhla v červnu 36,4 procenta, což bylo meziročně o 4,1 procentního bodu víc.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se