Nové album hiphopového magnáta Jay-Zho nepropagoval běžný singl, nýbrž debaty o marketingovém tahu, jímž se nahrávka přes mobilní aplikaci nejprve zdarma dostala k milionu uživatelů telefonů Samsung. Nejúspěšnějšímu afroamerickému rapperovi všech dob vynesl tento tah pět milionů dolarů a jeho dvanáctá studiová deska, která je nyní k dispozici i na fyzickém nosiči, tím zároveň získala podivnou pachuť levného zboží rozdávaného zadarmo.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se