Používání sociálních sítí firmami není zcela bez rizika. Odborníci varují, že pokud se nám to tak docela nepodaří, může to leckdy značku zaměstnavatele vážné poškodit.

"Zapojení řady sociálních médií, která uchazeči o zaměstnání využívají, je pro organizaci prostředkem, jak ještě pozvednout a vylepšit své jméno jakožto značku zaměstnavatele," říká Nick Deligiannis, výkonný ředitel australské pobočky společnosti Hays.

A nejsou to jen oddělení marketingu a komunikací, kdo by měl sociální média klást důraz.. Je jasné, že chce-li si firma udržet konkurenceschopnost, musí je za své přijmout i její HR.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se