S přispěním Jaroslava Pešty

Prvním mistrovstvím světa v hokeji po rozpadu Československa začala nejen historie samostatného českého týmu, ale také zvláštní éra ve světě sponzoringu. Automobilka Škoda je totiž právě od roku 1993 hlavním sponzorem hokejového šampionátu, takže ten letošní je pro ni už jednadvacátý. Podobně silným partnerstvím se nemůže pochlubit žádné další mistrovství světa. Zároveň je to příklad, kdy se sportovní událost opírá o jednoho sponzora, což s sebou nese výhody, ale i jistá rizika.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se