Na březnovém autosalonu v Ženevě jsem potkal generálního sekretáře Evropské asociace výrobců automobilů Ivana Hodače. Měl právě po jednání šéfů automobilek a popisoval mi současnou situaci v odvětví. Krize dopadá úplně na všechny a jediní manažeři, kteří působí spokojeně, jsou ve Ferrari. O měsíc později jsem se mohl se šéfem této italské značky setkat osobně a zeptat se ho, jak to dělají, že prodají pět set aut po milionu eur ještě dříve, než je vůbec ukážou.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se