Jednoduchým hudebním klipem Miluji tě, VUT! chce Vysoké učení technické v Brně přilákat uchazeče ke studiu svých oborů. Zpěvák v něm líčí klasický pohled na technicky zaměřeného studenta – ze školáka, kterému se mladší děti smály kvůli brýlím a starší ho fackovaly, se stává sebevědomý muž teprve po příchodu na VUT.

"Už ve školce jsem věděl, že jsem trochu jiný," přiznává hlavní hrdina Vojtěch Blahuta alias student VUT na úvod písně Lukáše Janoty, která má přilákat technicky zaměřenou mládež.

Nový spot se natáčel v lokacích VUT v Brně, např. na Fakultě strojního inženýrství, v prostorách Kolejí a menz nebo ve sportovní hale VUT v Brně. V klipu si zahrálo i vedení univerzity – rektor, prorektoři, děkani, proděkani i pedagogové některých fakult.

„Klip pro nás natáčela profesionální firma,“ konstatoval vedoucí útvaru vnějších vztahů vysoké školy Josef Jirkal.

Podle Jirkala je klip určený širší veřejnosti ve věku mezi 15 a 35 lety, prioritou je ale oslovit možné uchazeče o studium. 

„Stává se nám, že VUT v Brně bývá zaměňována za ČVUT nebo je považována za pobočku ČVUT, proto jsme chtěli naši školu zviditelnit a zvýšit povědomí o ní,“ dodává marketingová a PR specialistka rektorátu Pavla Ondrušková. Proto se  podle ní v klipu objevuje i parodie na slavnou fotku Pařba na FEKT.

Univerzita hodnotí klip jako povedený, jen za prvních pár hodin ho zhlédly desetitisíce uživatelů. „Velmi se líbí i našim studentům, ti už navrhli písničku jako naši novou hymnu,“ dodala Ondrušková.

Zbývá vám ještě 0 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se