Britský deník Financial Times začal minulý týden psát další kapitolu své historie. Přestal být deníkem. Pořád sice vychází na papíře šestkrát týdně (byť existují plány na to omezit počet vydání na pouhá tři), ta podstatná změna je ale mentální. Z vydavatele papírových novin, které vyrábějí i digitální obsah, se mění ve vydavatele digitálního obsahu, který vyrábí i papírové noviny.

"Naším cílem je zajistit budoucnost FT na měnícím se trhu, kde pozici starých titulů ohrožují nováčci jako Google, LinkedIn nebo Twitter. Značka FT coby zástupce precizní a respektované žurnalistiky může prosperovat jen tehdy, když se přizpůsobí požadavkům našich čtenářů. V tuto chvíli nás čte 25 procent lidí na mobilních telefonech, a bylo by lehkovážné tuto skutečnost ignorovat," napsal šéfredaktor FT Lionel Barber všem novinářům v e-mailu, který ohlašoval kulturní revoluci.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se