Mnoho klientů Komerční banky stále nemá přístup ke svému účtu přes internetové bankovnictví. Výpadek měl původně trvat jen přes víkend. I v úterý odpoledne ale problémy trvají.

Banka přes víkend dávala do provozu novou verzi internetového bankovnictví a odstávka služby měla oficiálně trvat od pátku večer do nedělních devíti hodin. 

"Z důvodu velkého zájmu klientů o nové internetové bankovnictví evidujeme od pondělního rána pomalejší odezvy při komunikaci, případně dosažení limitu počtu přihlášených uživatelů. Na tuto situaci jsme připraveni a průběžně navyšujeme technickou infrastrukturu," uvedla mluvčí banky Monika Klucová.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se