Velké firmy lidem na začátku jejich kariéry vtloukají do hlavy spoustu pravidel a standardů, které mají dodržovat. Když pak tito pracovníci postoupí v hierarchii výš, požaduje se po nich naopak zase to, aby byli kreativní a inovativní - tedy aby se chovali nestandardně, popisuje jeden z častých rozporů generální ředitel společnosti Tesco na Slovensku Martin Dlouhý. Ten byl minulý týden v Praze hostem konference Leadership for Life. Manažeři, ředitelé, konzultanti a další osobnosti byznysu na ní diskutovali o svých zkušenostech s vedením lidí a firem. HN byly mediálním partnerem akce.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se