Stabilní a otevřené podnikatelské prostředí Švédska láká. Vstup na tamní trh ale nemusí být snadný. Konkurují si na něm globální firmy a Švédové od svých obchodních partnerů vyžadují dobrou angličtinu, pečlivou přípravu na obchodní jednání, trpělivost a přesnost.

V této skandinávské zemi se přitom objevují nové příležitosti. Švédsko pomalu odvrací pozornost od Asie jako subdodavatelského kontinentu a začíná se rozhlížet po Evropě, která je pro ně z časových a čím dál častěji i finančních důvodů výhodnější. Evropa navíc konkuruje kvalitou svých výrobků.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se