Krize? Možná, že kdyby se finále ligy amerického fotbalu zvané Super Bowl konalo čtyřikrát ročně, bylo by byznysu veseleji. Den před startem play-off, které vyvrcholí 5. února na stadionu v Indianapolis, jsou veškeré reklamní spoty vyprodány a jejich cena stoupla v průměru o půl milionu dolarů.

Každoroční nejsledovanější televizní událost ve Spojených státech se přestěhovala z kanálu FOX na konkurenční NBC. Ta oznámila, že 70 třicetivteřinových reklamních spotů je už rozebraných a opět za rekordní ceny: v průměru 3,5 milionu amerických dolarů, nejdražší dokonce za 4 miliony.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se