Jen v době svých úspěchů a o Vánocích dokážou tuzemské sportovní kluby prodat víc upomínkových předmětů.

O přímé souvislosti zájmu fanoušků o suvenýry, když se daří, se přesvědčili v této sezoně ve fotbalové Viktorii Plzeň, která úspěšně táhne evropskými poháry. I například hokejová Kometa Brno prodávala šály i dresy dobře, když postupovala do extraligy.

Prosincové prodeje pak představují díky Vánocům jediný jistý měsíc, který fanshopům vylepšuje účetní bilance.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se