Je to, jako by si třeba některý tuzemský fotbalový klub nebo atlet přispěli, aby televize vysílaly jeho zápas nebo závod v zahraničí. Není to příliš rozšířený způsob propagace, ale Česká sportovní si ho díky posledním úspěchům českého tenisu může dovolit. Hopman Cup by neměl být poslední případ. Agentura, která zastupuje Petru Kvitovou, Tomáše Berdycha a je i marketingovým partnerem Českého tenisového svazu, chce vysílání turnajů s českou účastí spolufinancovat i v dalších případech.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se