Móda italského dua Dolce & Gabbana, klenoty Bvlgari nebo cestovní zavazadla Rimowa. To jsou poslední tři jména nově otevřených butiků v Pařížské ulici. Potvrzují, že na nejluxusnější pražské nákupní třídě se prodává čím dál prémiovější zboží.
Pařížská se protahuje do délky i do šířky
Punc luxusu dostala Pařížská již při otevření butiku Louis Vuitton v roce 1997, s každou další světovou značkou potenciál Pařížské roste. Ulici zaplňují prestižní módní, šperkařské či hodinářské domy. Vloni sem zamířily značky Fendi či Audermars Piguet, předtím Prada, Bottega Veneta a Gucci.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi