Móda italského dua Dolce & Gabbana, klenoty Bvlgari nebo cestovní zavazadla Rimowa. To jsou poslední tři jména nově otevřených butiků v Pařížské ulici. Potvrzují, že na nejluxusnější pražské nákupní třídě se prodává čím dál prémiovější zboží.

Pařížská se protahuje do délky i do šířky

Punc luxusu dostala Pařížská již při otevření butiku Louis Vuitton v roce 1997, s každou další světovou značkou potenciál Pařížské roste. Ulici zaplňují prestižní módní, šperkařské či hodinářské domy. Vloni sem zamířily značky Fendi či Audermars Piguet, předtím Prada, Bottega Veneta a Gucci.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se