V zaměstnaneckých smlouvách novinářů to zpravidla napsáno není, a ani mediální etické kodexy to neobsahují, ale k jasným zákonům branže patří, že konkurenci neprozrazujete, na čem redakce právě pracuje, o čem bude zítřejší vydání.

Mít vlastní témata a náměty, jiné a pokud možné lepší než ostatní redakce, je jedním z principů novinářské práce. Která je soutěží na trhu s informacemi, a vynášení redakčních tajemství patří k vůbec největším hříchům řemesla, kde trestem může být jen hodinový vyhazov.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se