V pondělním vydání Respektu jsme publikovali článek, který přinesl závažné podezření, že se dá na Hradě koupit milost. Případ byl poměrně jasně popsán, vystupují tu důvěryhodní svědci, jeden z nich - bývalý primář Martin Konečný - dokonce dal podnět policii k vyšetřování. Dalo by se očekávat, že se případem bude prezidentská kancelář vážně zabývat. Místo toho jsme ale svědky hysterického povyku.

V mediálním světě je známá strategie, která se ve Spojených státech pojmenovala jako Killing the Messenger. To znamená, pokud se o vás někde napíše něco kritického, musíte zpochybnit toho, kdo s informací přichází. A čím jsou kritici blíže pravdě, tím musí být útok silnější.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se