Lidé často nevědí, co chtějí, dokud jim to neukážete, prohlásil kdysi Steve Jobs, legendární šéf firmy Apple. Ptá-li se někdo, k čemu má být na světě veřejnoprávní televize, mohlo by to být právě tohle. Nenásledovat trendy, ale nastolovat je. Přečetl jsem si dvacet dva koncepcí kandidátů v nadcházející volbě generálního ředitele České televize. Nad některými formulacemi zůstává rozum stát. Tak například Tomáš Kouřim zahajuje svoji prezentaci první větou: Česká televize stojí na prahu nového období. Po éře ředitele Janečka přijde éra jeho nástupce. Bude záležet především na něm, jak bude úspěšná. To je vskutku objevný postřeh.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi