Oslabená Sazka vytáhla proti svým konkurentům těžký kalibr - následující tři roky bude její reklamní tváří Jaromír Jágr. "Vyplatí se nám to. Jaromír nám pomůže zabojovat, abychom neztratili postavení na trhu," řekla HN Lenka Tichá, mluvčí loterijní společnosti, která je více než dva měsíce v konkurzu.

Na trhu číselných loterií vyrostla Sazce silná konkurence. Tipsport navíc pro svou kampaň nasadil televizního moderátora Leoše Mareše a i Tichá přiznává, že Jágra angažovali jako protiváhu. "Jaromír je dobrá investice, zvlášť když konkurence nasazuje osobnosti, jako je Leoš Mareš," uvedla.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se