Uplynulý týden zapraštěly světem dvě mediální zprávy. Než se budu věnovat té první, totiž hanebnému a zaslouženému zániku britského bulvárního listu The News of the World, nemohu krátce nezmínit tu druhou, podle mě ještě důležitější. Přinesl ji The Economist, který ve svém posledním čísle obsáhle referuje o "budoucnosti zpráv". Časopis shrnuje důsledky dopadu nástupu internetu a sociálních sítí na tradiční mediální organizace a rámuje to provokativní, ovšem dost možná případnou hyperbolou.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se