Mnozí klienti přímého bankovnictví České spořitelny hlásí potíže. Po pokusu o přihlášení do Servisu 24 jim služba nefunguje a oznámí jen, že systém je přetížený.

Podle mluvčí ČS Heleny Matuszné problém způsobuje obrovské množství lidí, kteří chtějí Servis 24 aktuálně využít.

"Po nasazení nové verze internetového bankovnictví a s tím související odstávce systému během tohoto víkendu (odstávka přímého bankovnictví trvala od pátku 22h do soboty do odpoledních hodin) jsme v pondělí zaznamenali určité technické potíže. Od dnešního rána tak evidujeme obrovský zájem lidí o připojení. Kromě toho si řada klientů chce vyzkoušet i nové funkčnosti internetového bankovnictví, které jsme v nové verzi zavedli," vysvětlila serveru IHNED.cz Matuszná.

 

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se