Kdybychom žili v ideálním světě nebo aspoň v takovém, v němž se dá na něco pořádně spolehnout, bylo by jednoduché plán na prodloužení reklamy v České televizi zpochybnit a odmítnout. Jenže v takovém světě nežijeme, takže se s reklamou ve vysílání ČT na další dva roky v klidu smiřme.

I když už tam tři roky být reklama neměla. Byl to výsledek už velmi starého dealu mezi generálním ředitelem ČT Jiřím Janečkem, komerčními televizemi a politiky, který zajistil postupné zvyšování koncesionářského poplatku na dnešních velmi slušných (z hlediska České televize) 135 korun měsíčně. Zároveň se tak měla "odblokovat" zhruba jedna pěkná reklamní miliarda, o niž se měly podělit zejména Nova, Prima - a také nové digitální televize.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se