Jak se k sobě má umění a byznys, už druhým rokem zjišťuje charitativní projekt poradenské společnosti Deloitte. V rámci série výstav Umění úspěchu firma oslovila studenty umění a spolu s nimi chce zjistit a definovat, co mají tyto dvě oblasti lidského snažení společné. Letos se do projektu zapojilo pět mladých fotografů Akademie múzických umění, kteří vytvořili pětadvacet děl rozvádějících pojmy úsilí, odvaha, znalost, vize a intuice.

Práce fotografů navazují na díla studentů malby pražské Umprum, která poradenská firma vystavovala během uplynulého roku a koncem října vydražila za celkovou částku 231 000 korun. Projekt Umění úspěchu si totiž vzal za cíl kromě hledání průsečíků byznysu a umělecké tvorby také získat finance na podporu mladých výtvarníků. Vydražená částka tak směřuje na rozvoj konkrétní výtvarné školy.

Jan Malý ml., Znalost